zondag 21 februari 2010

ZOEK BOK!

Hè, hè, eindelijk iets wat IK nou leuk vind! Voorlopig is het dus gelukkig afgelopen met ringtraining en shows en begin ik aan iets waarvan ik denk dat ik hier uiteindelijk toch voor gemaakt ben... zweetwerk!!! Mijn baasje snapt tenminste wel waar mijn interesses liggen ;-))... Dus, al vroeg op pad, eerst nog twee andere ruwhaar teckels opgehaald en op naar Budel voor mijn eerste echte les. Mijn baasje kreeg eerst uitleg van
"de Meester" (ja, ja, volgens mijn vrouwtje echt wel met een grote M)
en toen begon het echte werk; ik kreeg voor de eerste keer mijn spiksplinternieuwe leren riem om en er werd tegen me gezegd:
"Zoek bok". Bok, bok, wat nou bok; ik wilde dat heerlijk ruikende velletje alleen maar vinden!
En daar ging ik, dolenthousiast! En eindelijk mocht ik mijn neus eens gewoon aan de grond houden. En bij iedere bloeddruppel tikte ik eventjes met mijn neus de grond aan, ik vond het echt helemaal super! Mijn baasje was beretrots op me omdat de Meester had gezegd dat ik het helemaal niet slecht had gedaan voor een eerste keer! Jippie, volgende week gaan we weer!














Oh ja, en dan nog eventjes mijn carnavals-outfit (ik schaam me rot...), hier sta ik dan in mijn Burberry-Outfit!





Ja, daaaaag! Ik kom echt niet meer, hoor! Moet ik zeker ook nog een mutsje op...

1 opmerking:

  1. Och arme! Dat jasje heb je toch niet nodig als ruwhaar teckel zijnde met een goede ondervacht, ben jij nou een jacht teckel! Zeg maar tegen je vrouwtje dat het een prachtig Burberrytje is maar niet voor stoere jachtteckels ! hahaha
    En doe je het goed op het zweet? Ik ben ook een nazoek teckel en oefen 1 x per maand met de baas bij (vind ik) dé meester in Veenendaal. Leuk is het he? Mijn moeder en oma deden het ook al! Mijn bazen vinden het ook helemaal geweldig, we hebben nu zomerstop. Wild moeten we even met rust laten enzo. Enneh als ze weer gaan beginnen heb ik waarschijnlijk pups dus het zit er voor mij voorlopig ff niet in misschien... Kom je ook eens bij ons op visite?
    http://hetteckelhofje.blogspot.com/

    Dikke teckelknuf en lik van Saartje (standaard ruwhaar teckel)

    BeantwoordenVerwijderen