zondag 22 november 2009

NAAR ADJE!

Vanmorgen zijn we (m'n familie, Krisje en ik) op bezoek geweest bij Adje in Schalbruch (D). Adje is een zoon van Milo en dus een broer van Krisje. Wat ik nog helemaal niet heb vermeld, is dat Adje de afgelopen 2 weken bij ons op vakantie is geweest en wat hebben we een lol gehad! Mijn baasjes hadden er echter geen rekening mee gehouden dat zowel Milo als Daantje loops werden (ietsiepietsie te vroeg...) dus we werden allemaal "in ploegendienst" uitgelaten. Omdat ik mijn loopsheid er pas had opzitten, mocht ik dus fulltime bij Adje zijn en we zijn echt dikke maatjes geworden! Toch wel gezellig hoor, binnen zo'n kameraadje erbij! Mijn vrouwtje heeft wel foto's genomen maar die zijn allemaal niet zo heel erg goed gelukt, daarom even geen recente maar een "archieffoto" van mijn vriendje, wat een lekker ding, hè?:

................Dit zijn Krisje en Adje, zomer 2008

Het was trouwens hartstikke gezellig vandaag! Ik zag mijn maatje weer en er was daar ook nog eens een logéetje, een Cavalier King Charles Spaniël...


;
Ik weet niet zeker of ik haar wel zo leuk ga vinden...



.
.
We mochten met z'n allen gewoon binnen "rondtrampelen" en we hebben een lekkere herfstboswandeling gemaakt, heeeeeeerlijk!










.
.
.
.
Bedankt voor de leuke dag, Jos en Phily!!! Joep, Fleur en Lisa hebben ook genoten van het "spannende bos" met de vele "klimbomen" en "zandglijbanen"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten