zondag 25 april 2010

TECKELTOERIST...

Vandaag was ik heel eventjes de hoogst geplaatste teckel van Nederland...

Yes, alweer een uitje! Ik mocht met mijn baasjes mee naar Zuid-Limburg; heerlijk wandelen door het Zuid-Limburgse heuvellandschap en natuurlijk ook een bezoekje aan het Drielandenpunt in Vaals!















Hoogste punt van Nederland; 323 m boven NAP!


















.
.
.
Op het Drielandenpunt;
Nederland, België en Duitsland
















Uitzicht vanaf de 50 meter hoge Boudewijntoren; het Labyrint van het Drielandenpunt en het Limburgse heuvelland;

En 's avonds zijn we midden in de Vijlenerbossen gaan eten bij boscafé Het Hijgend Hert in Vijlen.

(echt een aanrader, hoor; kijk eens op www.boscafe.nl)

Mijn baasjes vinden trouwens dat ik me ontzettend heb misdragen, daar... Nou ja, moeten ze me maar niet meenemen naar iets waar een kinderboerderijtje bij is... Ik had het al meteen geschoten toen we daar aankwamen: kippen en hanen in overvloed dus ik liet al op tijd merken dat ik in aantocht was! Volgens mij hadden ze wel vaker een teckel gezien want ik maakte weinig indruk op de chicky's... Mijn baasjes voelden zich al opgelaten genoeg toen ik er nog een schepje bovenop deed; ik zag namelijk ook nog geiten, konijnen en ganzen die ik er even op attent moest maken dat ik aanwezig was...






.

OK, tijdens het eten heb ik me maar gedeisd gehouden, wel zo prettig voor alle aanwezige gasten maar toen we weer naar huis gingen, zag ik in 't voorbij lopen nog net deze gigantische zeug liggen:









En ik werd me daar toch een partij kwaad op! Ze lag me daar gewoon uit te dagen, hoor! En ik kon het echt niet helpen dat ik helemaal uit m'n dak ging... Eerst deed ze alleen eventjes één oog open maar toen ik probeerde het hekwerk stuk te krabben en onder het hekwerk door te kruipen, stond ze eindelijk op. Wow, als die Giga Miss Piggy niet achter dat hekje had gelopen, was ze voor mij geweest... Ze rook zoooo lekker, nog lekkerder dan die "nep-bok" die ik nog steeds iedere week voor mijn baasje zoek...
.

1 opmerking:

  1. Goeiemorgen Flossie,

    Je hebt ons eindelijk een bezoekje gebracht! Leuk! Ik hoop dat ons blog straks net zo leuk wordt als de jouwe, mijn vrouwtje is nog maar pas gestart. De jouwe staat zo vol leuke verhalen, wij lachen ons hier een breuk. Mijn vrouwtje pakt regelmatig een verhaaltje hier en dan wordt ze helemaal vrolijk en zit met een big smile achter haar pc. Nah wat wij doen is toch vanzelfsprekend? Daar zijn we toch teckels voor! Daarom zijn wij zo uniek :) zeggen mijn baasjes tenminste. Wij zijn geen honden maar teckels en af en toe halve mensen zeggen zij altijd. Je maakt elke dag wat met ons mee en het is nooit saai!

    Heb een heel leuk teckelweekend en zet de boel maar even op stelten vandaag! Mijn baasje is er niet die is 2 dagen op Falconcrest in Eindhoven, erg leuk geloof ik, hij heeft mijn oma mee, maar jammergenoeg mogen er geen honden met het publiek mee wat ik zo las net op de site, anders was het wel leuk voor jouw baasjes misschien met de kids! Maar dan moet jij thuisblijven vrees is en dat zou niet leuk zijn he! Denk je eens in; al die heerlijke vogels daar jum! Wat een spektacel zou dat geven als ze ons 2 loslieten! hihihi Ik ben gek op vogels en ga overal luid blaffend achteraan en jij ook zo te lezen. Ik heb een x een hele kinderboerderij uitgestöbert (samen met de andere 2), daar was de vrouw niet blij mee maar ze kon er niks aan doen. Zij weet niet dat wij zulke goede neuzen hebben dat wij gewoon die dieren op een halve km afstand ruiken en erheen stormen! En ze is altijd zo allert en voorzichtig want wij mogen bijna nooit los. We luisteren prima maar niet met zijn drieën! Dan vormen we een pact hahahaha

    Een dikke lik over je neus,
    Saartje

    BeantwoordenVerwijderen